Online Mindfulness

Individuele online Mindfulness training. Volg je training waar je wilt. 

Online Mindfulness MBSR Training

Wil je graag mindfulness en meditatie leren vanuit je eigen huis?

Met deze Mindfulness Stress Reductie Training (MBSR) leer je met meer aandacht in het leven te staan. Mindfulness kan veel betekenen voor de bewustwording in je dagelijks leven. Je vermindert hiermee stress, je leert dingen loslaten, anders met problemen omgaan en je wordt bewust van je lijf en emoties. Daarmee leef je meer ontspannen, met aandacht én ervaar je meer geluk. 

De mindfulness training is geschikt voor verschillende redenen. Zo kun je bijvoorbeeld herstellende zijn van een burnout, angstklachten hebben, veel stress ervaren of je ervaart dat je ‘jezelf niet meer bent’. Het doel is altijd om bewuster te worden, (negatief) gedrag te veranderen en daarmee weer meer geluk en rust te gaan ervaren.

De training start vanaf je 1e zoom online les. Je oefent in je eigen tempo.

De training duurt 8 online lessen die we per week inplannen. 

 

 

Individuele coaching

Tijdens de 8 weken training heb je 8 online coaching gesprekken met Merel

Begeleidende video's

Je ontvangt uitleg video’s om je te helpen met oefenen met mediteren en yoga. 

8 weken mediteren

8 weken mindfulness training d.m.v. luister meditaties

Mindfulness Werkboek

Inclusief prachtig vormgegeven Mindfulness MBSR werkboek vol met tips, opdrachten en uitleg.

Vergoeding

 Merel Gerrits is aangesloten bij de VMBN en Categorie 1 Trainer. Je kunt deze training (mogelijk) declareren bij je zorgverzekering.Checkt u s.v.p. bij uw zorgverzekeraar wat u vergoed kunt krijgen, of kijk op zorgwijzer.nl 

Effecten Mindfulness Training:

Na de MBSR training:

√ Ervaar je minder stress

√ voel je je meer ontspannen

√ Kun je bewuster ademen

√ Kun je je beter concentreren

√ Ben je geduldiger

√ Ben je beter in staat te accepteren

√ Kun je beter omgaan met emoties

√ Heb je negatief gedrag veranderd in positief

√ Geniet je meer van je leven.

√ Ben je meer vitaal.