Mind Yourself

Boek met Mindfulness Meditatie luister training

Mind Yourself boek

met 21 dagen mindfulness luister training

Mind Yourself

Met de 21 dagen  Mindfulness Meditatie training, kun je meer rust voelen, in balans komen en meer bezig zijn met wat je wilt en kunt.

De luister training is ontworpen door Merel Gerrits. Merel Gerrits is Mindfulness trainer, psycholoog en de oprichter van BalanSanté Mindfulness Instituut. Zij verzorgt Mindfulness trainingen en opleidingen. Merel Ontwikkelde na 2 jaar onderzoek de Mind Yourself methode en lanceerde de Mindfulness en Meditatie luister training.

Deze methode wordt ondersteund door het Mind Yourself werkboek. Deze methode maakt Mindfulness en Coaching, op een laagdrempelige en gemakkelijke manier toegankelijk voor iedereen die thuis wil oefenen.
Het boek bestaat uit 3 gedeeltes en ondersteunt de oefeningen van de luistertraining met theoretische uitleg, oefeningen na de luisteroefening per dag. En praktische oefeningen om elke dag mindfulness toe te kunnen passen. Per dag vind je een inspirerende quote.

Wil jij graag met mindfulness aan de slag, omdat:

  • Je piekert.
  • Je gestrest voelt
  • Je last hebt van angstige, sombere of negatieve gedachten.
  • Je slecht slaapt en je vaak moe voelt.
  • Je niet lekker in je vel zit.
  • Je graag rust wilt vinden maar het daar nu in deze tijd te druk voor hebt.
  • Of gewoon, omdat je altijd al mindfulness hebt willen leren.

Dan is de Mind Yourself training geschikt voor jou!

Je ontvangt het werkboek thuis/of op de 1e dag van de opleiding.  De 21 luister oefeningen kun je beluisteren via onze site. Je ontvangt hiervoor een link met wachtwoord. 

 

 

Mind Yourself

De training bestaat uit 21 meditaties, opgedeeld in 3 gedeeltes:

  1. De basis mindfulness oefeningen vanuit de Mindfulness Based Stress Reduction training (MBSR) zoals de ademhaling, bodyscan en luisteren naar geluiden.  Ervaar meer bewust zijn, aandacht, geluk en rust.

  2. Mindfulness vervolg oefeningen zoals mediteren met gedachten, loslaten en tot rust komen en omgaan met moeilijkheden. Ervaar ontspanning, voel meer energie, loslaten en ben je positief veranderd.

  3. Verdiepingsmeditaties (Vipassana Meditatie ) gericht op jouw zelfbewustzijn en het volgen van je hart. Weet je wie je bent, wat je sterke punten zijn en voel je zelfbewustzijn en zelfverzekerdheid.